Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

Kenda 110/90-19 K782

Výrobca: KENDA SKU: KECE21*8

KENDA K782 SAND MADUrčené do hlbokého bahna a piesku.Hroty v tvare pádla vytvárajú veľkú čepeľ na lepšiu trakciu pri zrýchlení.Unikátny dizajn bočných Celý popis

106.67 €

Nie je skladom skladem v SRN, dodací lhůta cca 10 dní

KENDA K782 SAND MAD

  • Určené do hlbokého bahna a piesku.
  • Hroty v tvare pádla vytvárajú veľkú čepeľ na lepšiu trakciu pri zrýchlení.
  • Unikátny dizajn bočných zátok na predvídateľnú trakciu v zákrutách.
  • Špeciálny povrch zátky na rýchle zahriatie pneumatík na betónových štartovacích plochách.
  • Ľahká 4-vrstvová konštrukcia kostry so zosilnenými bočnicami.
  • Lepkavá gumová zmes pre vysokú trakciu na betónových štartovacích plochách.

TECHNICKÉ ÚDAJE
Výrobca Kenda
Označenie + profil Kenda 110/90-19 62M TT K782 Sand-Mad
Zadná pozícia
Zaťaženie / rýchlosť 62 / M
Merací ráfik 2,15x19
Prípustná šírka ráfika 1,85-2,50x19

Používanie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov.Zabráňte dlhodobému vystaveniu pneumatík priamemu slnečnému žiareniu.Zabráňte akémukoľvek kontaktu so štukom, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, len malé pneumatiky môžu byť skladované horizontálne (maximálne 6 mesiacov).Ak sú pneumatiky skladované horizontálne, musia byť umiestnené k zubu. Ak pneumatiky skladujete namontované na ráfiku, znížte tlak hustenia.Uistite sa, že sa v pneumatike nenachádza voda alebo vlhkosť.Nikdy neskladujte pneumatiky dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci s použitím správnych metód a nástrojovPri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou pneumatiky. (Pozrite si tiež online kalkulačku tlaku na našej webovej stránke)Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a nahustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. nedostatočné nahustenie spôsobuje nielen nesprávne dojazdenie pneumatiky, ale aj oddeľovanie vložiek alebo iné poškodenie vložiek pneumatiky. nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.

Pokyny na montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávnu montáž pneumatiky na ráfik a následné zničenie pneumatiky výbušnou silou, čo môže mať za následok vážne zranenie alebo smrť.Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné.Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík.Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie.Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách zváraním a pod.Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili akékoľvek poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť.Pri montáži s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil.Pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré pneumatiku nezničí (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu).Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či spodná pätka správne zapadá.Nasaďte pneumatiku na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Vložte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile.Aby ste správne usadili a vycentrovali plášť, odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu.Ak nožičky nie sú správne usadené, vypustite vzduch, znovu ho stlačte a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nožičky správne nesadnú.Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Pneumatiku nahustite podľa zaťaženia Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí.Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätky nahustenej pneumatiky.Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu.Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1