Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

110/90-19 MX53

Výrobca: DUNLOP SKU: DUNLOP*110/90*19MX53

Spoločnosť Dunlop uvádza na trh úplne novú pneumatiku Geomax MX53. Určené pre udusané povrchy so skvelou trakciou v miernych podmienkach. Dopĺňajú pne Celý popis

92.97 €

Nie je skladom

Spoločnosť Dunlop uvádza na trh úplne novú pneumatiku Geomax MX53. Určené pre udusané povrchy so skvelou trakciou v miernych podmienkach. Dopĺňajú pneumatiky Geomax MX33 strednej triedy, ktoré vyhrávajú preteky MXGP a superkros.

Spoločnosť Dunlop uvádza na trh pneumatiku Geomax MX53, ktorá nahrádza motokrosovú pneumatiku MX52 pre tvrdý terén. Nové pneumatiky MX53 ponúkajú jazdcom špičkový výkon na širšom spektre povrchov, ako pokrývala predchádzajúca generácia. Široké portfólio pneumatík Geomax spoločnosti Dunlop zahŕňa model MX71 pre "veľmi tvrdý" terén a veľmi všestranný model MX33.

Lepšie tlmenie nárazov a nižšia hmotnosť: úplne nový dizajn
Priľnavosť, odolnosť a istota: revolučný dezén
Podkovovitý dezén na predných pneumatikách ponúka lepší brzdný výkon, pretože jeho bloky v tvare pazúrov sa viac zabárajú do tvrdého terénu. Bloky sú tiež o 1 milimeter vyššie ako predchádzajúca generácia. Za normálnych okolností by to malo za následok stratu stability, ale spoločnosť Dunlop pridala medzi bloky spojovacie prvky, vďaka ktorým majú pneumatiky stabilný výkon a väčšiu odolnosť.

Zadné pneumatiky majú výrazné, nepravidelne rozmiestnené dvojice blokov. Zaručujú silnú trakciu a lepšiu akceleráciu - čo je rozhodujúce pre čo najrýchlejší výjazd z trate! Spoločnosť Dunlop optimalizovala rozstupy medzi blokmi tak, aby poskytovali priľnavosť na mäkšom teréne a zároveň zachovávali výkon na tvrdších, rozbitých povrchoch. Luca Andreoni uviedol. Vieme, že podmienky sa môžu meniť z okruhu na okruh, a dokonca aj zo zákruty do zákruty, takže stále staviame na víťaznej filozofii našich pneumatík MX33 - špičkový výkon v čo najširšom rozsahu."

Aby jazdci získali väčšiu istotu pri rôznych úrovniach náklonu, patentovaná technológia Progressive Cornering Block spoločnosti Dunlop umožňuje ohýbanie každého jednotlivého bloku. Výsledkom je väčší počet odtokových hrán pri vysokom zaťažení v zákrutách.

Nová zmes - pevnosť a odolnosť
Snaha o zvýšenie všestrannosti modelu MX53 si vyžiadala aj vývoj úplne inej zmesi ako pri modeli MX52. Pokročilá zmes rôznych zlúčenín obsahuje vysoký počet molekúl polyméru a vďaka zvýšenej odolnosti proti šmyku dosahuje vyššiu pevnosť, a tým aj dlhšiu životnosť.

Parametre produktu
Značka.
Terén Stredne ťažký terén, tvrdý povrch
Dizajn MX53
Šírka 70
Profil 100
Rozmery v palcoch 19
Index zaťaženia 42 (150 kg)
Index rýchlosti M (130 km/h)
TT/TL Normal (TT)
Pozícia Predná

Používanie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Pneumatiky nevystavujte dlhodobo priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (maximálne 6 mesiacov). Ak sa pneumatiky skladujú vo vodorovnej polohe, musia sa ukladať zub na zub. Ak sú pneumatiky uložené na ráfiku, znížte tlak vzduchu.Uistite sa, že v pneumatike nie je voda alebo vlhkosť. Pneumatiky nikdy neskladujte dlhodobo v priamom kontakte so zemou.Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci s použitím správnych metód a nástrojovPri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou. Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. Nedostatočné nahustenie nie je spôsobené len nesprávnym dofukovaním, ale aj oddelením vložky alebo iným poškodením vložky pneumatiky. Nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.

Pokyny na montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávnu montáž pneumatiky na ráfik a následné zničenie pneumatiky výbušnou silou, čo môže mať za následok vážne zranenie alebo smrť.Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné.Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík.Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie.Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na disky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách zváraním atď. Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili prípadné poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť.Ak sa montuje s dušou, vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil.Pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré pneumatiku nezničí (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu).Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či spodná pätka správne zapadá.Nasaďte pneumatiku na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Vložte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile.Aby ste správne usadili a vycentrovali plášť, odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu.Ak nožičky nie sú správne usadené, vypustite vzduch, znovu ho stlačte a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nožičky správne nesadnú.Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Pneumatiku nahustite podľa zaťaženia Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí.Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätky nahustenej pneumatiky.Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu.Pred demontážou pneumatiky skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1