Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

KENDA 110/80-10 K413

Výrobca: KENDA SKU: KERO27

TECHNICKÉ ÚDAJEVýrobca KendaOznačenie + profil Kenda 110/80-10 58M TL K413Umiestnenie vpredu + vzaduZaťaženie / rýchlosť 58 / MMerací ráfik 2,50 x 10P Celý popis

47.50 €

Nie je skladom

TECHNICKÉ ÚDAJE
Výrobca Kenda
Označenie + profil Kenda 110/80-10 58M TL K413
Umiestnenie vpredu + vzadu
Zaťaženie / rýchlosť 58 / M
Merací ráfik 2,50 x 10
Prípustná šírka ráfika 2,15-3,00 x 10

Vlastnosti:
- Dizajn behúňa inšpirovaný pretekmi.
- Navrhnutý pre stroje orientované na výkon.
- Špeciálne profilové drážky pre lepší odvod vody.

Použitie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Zabráňte dlhodobému vystaveniu pneumatík priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (maximálne 6 mesiacov). Ak sa pneumatiky skladujú vo vodorovnej polohe, musia byť uložené zub k zubu. Ak sa pneumatiky skladujú namontované na ráfiku, znížte tlak hustenia. Uistite sa, že sa v pneumatike nenachádza voda alebo vlhkosť. Pneumatiky nikdy neskladujte dlhodobo priamo v kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci pomocou správnych metód a nástrojov. Pri zaťažovaní pneumatiky treba brať do úvahy vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou. Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a nahustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. Nedostatočné nahustenie je spôsobené nielen nesprávnym dojazdom, ale aj oddelením vložky alebo iným poškodením vložky pneumatiky. Prehustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.

Pokyny na montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávnu montáž pneumatiky na ráfik, čo môže viesť k zničeniu pneumatiky výbušnou silou, ktorá môže spôsobiť vážne zranenia alebo smrť. Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík. Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie. Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby očistite ráfik brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky s prasklinami, vážne deformované, so stopami po opravách zváraním atď. Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili prípadné poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť. V prípade montáže s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy použite nový bezdušový ventilček. Pred montážou namažte ráfik a pätku pneumatiky. Používajte len vhodné mazivo, ktoré nezničí pneumatiku (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu). Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či je spodná pätka správne usadená. Namontujte plášť na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte ľahko nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú klzným spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Nasaďte druhú pätku a postupujte postupne tak, aby ste skončili pri ventile. Odstráňte vložku ventilu, aby ste plášť správne usadili a vycentrovali. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nestlačila dušu. Počas procesu hustenia udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku sa uistite, že žiadna časť vášho tela nie je v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho uzáveru. Odporúča sa používať vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku pri nafukovaní. Používajte filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu. Ak nožičky nie sú správne usadené, odvzdušnite ich, znovu naplňte a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nebudú nožičky správne usadené. Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Nafúknite pneumatiku podľa zaťaženia. Dbajte na to, aby sa ventil nedotýkal ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí.
Demontáž: Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätku nahustenej pneumatiky. Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1