Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

Dunlop 80/100-21 MX33

Výrobca: DUNLOP SKU: DUNLOP*80/100*21MX33

Geomax MX33 je nástupcom mäkkej terénnej pneumatiky MX3S. Pneumatiky Geomax MX33 na jazdu na premenlivom povrchu. Vylepšený dezén so spojovacími prvka Celý popis

81.25 €

Nie je skladom

Geomax MX33 je nástupcom mäkkej terénnej pneumatiky MX3S. Pneumatiky Geomax MX33 na jazdu na premenlivom povrchu. Vylepšený dezén so spojovacími prvkami medzi ramennými blokmi, ktorý spolu s novým usporiadaním blokov zvyšuje odolnosť proti praskaniu pri jazde na tvrdom povrchu. Spoločnosť Dunlop do novej pneumatiky zabudovala aj systém kontroly napätia kostry, ktorý ďalej zlepšuje jazdné vlastnosti a ovládateľnosť.

Parametre produktu
Značka: DUNLOP
Terén: piesok, blato, stredne ťažký terén, tvrdý povrch
Dizajn: MX33
Šírka: 80
Profil: 100
Rozmery v palcoch: 21
Index zaťaženia: 51 (195 kg)
Rýchlostný index: M (130 km/h)
TT/TL: Normálne (TT)
Pozícia: Predná

Používanie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Pneumatiky nevystavujte dlhodobo priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (maximálne 6 mesiacov). Ak sa pneumatiky skladujú vo vodorovnej polohe, musia sa ukladať zub na zub. Ak sú pneumatiky uložené na ráfiku, znížte tlak vzduchu.Uistite sa, že v pneumatike nie je voda alebo vlhkosť. Pneumatiky nikdy neskladujte dlhodobo v priamom kontakte so zemou.Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci s použitím správnych metód a nástrojovPri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou. Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. Nedostatočné nahustenie nie je spôsobené len nesprávnym dofukovaním, ale aj oddelením vložky alebo iným poškodením vložky pneumatiky. Nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.

Pokyny na montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok nesprávnu montáž pneumatiky na ráfik a následné zničenie pneumatiky výbušnou silou, čo môže mať za následok vážne zranenie alebo smrť.Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné.Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík.Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie.Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na disky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách zváraním atď. Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili prípadné poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť.Ak sa montuje s dušou, vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil.Pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré pneumatiku nezničí (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu).Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či spodná pätka správne zapadá.Nasaďte pneumatiku na ráfik oproti otvoru pre ventil (rešpektujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Vložte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile.Aby ste správne usadili a vycentrovali plášť, odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu.Ak nožičky nie sú správne usadené, vypustite vzduch, znovu ho stlačte a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nožičky správne nesadnú.Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, vymeňte vložku ventilu. Pneumatiku nahustite podľa zaťaženia Uistite sa, že sa ventil nedotýka ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí.Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätky nahustenej pneumatiky.Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu.Pred demontážou pneumatiky skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1