Prihlásiť sa

k svojmu účtu

Váš nákupný košík

Nákupný košík je prázdny.
Košík

Dunlop 120/90-18 MX3S

Výrobca: DUNLOP SKU: DUNLOP*120/90*18MX3S

DUNLOP GEOMAX MX3S je určený na mäkké a stredne tvrdé povrchy. Nová technológia CTCS - systém kontroly napätia kostry. Zadná pneumatika využíva techno Celý popis

70.51 €

Nie je skladom

DUNLOP GEOMAX MX3S je určený na mäkké a stredne tvrdé povrchy. Nová technológia CTCS - systém kontroly napätia kostry. Zadná pneumatika využíva technológiu PCBT - dvojité hrany na bočných blokoch pre lepšiu priľnavosť v ostrých zákrutách. Pneumatika má tiež patentovaný systém MBD - na optimálne rozloženie blokov v stredovej a ramennej oblasti. Guma proti odskakovaniu na zlepšenie sledovania a zníženie odskakovania.

Používanie a údržba
Pneumatiky skladujte čisté a mimo dosahu zdrojov tepla, svetla, ozónu alebo uhľovodíkov. Pneumatiky nevystavujte dlhodobo priamemu slnečnému žiareniu. Zabráňte akémukoľvek kontaktu s tukmi, benzínom, prchavými rozpúšťadlami alebo inými látkami, ktoré môžu poškodiť gumu. Vyhnite sa horizontálnemu skladovaniu bezdušových pneumatík, horizontálne možno skladovať len malé pneumatiky (maximálne 6 mesiacov). Ak sa pneumatiky skladujú vo vodorovnej polohe, musia byť uložené zub na zub.Ak sa pneumatiky skladujú namontované na ráfiku, znížte tlak vzduchu. Uistite sa, že sa v pneumatike nenachádza voda alebo vlhkosť. Pneumatiky nikdy neskladujte dlhodobo v priamom kontakte so zemou. Z bezpečnostných dôvodov by mali pneumatiky opravovať len odborníci s použitím správnych metód a nástrojovPri zaťažovaní pneumatiky je potrebné zohľadniť vzťah medzi rýchlosťou, tlakom hustenia a nosnosťou. Preťaženie spôsobuje predčasné zničenie pneumatiky. Používajte technickú dokumentáciu a tabuľky hustenia, ktoré definujú zaťaženie a hustenie pre rôzne prevádzkové rýchlosti. Nedostatočné nahustenie nie je spôsobené len nesprávnym dofukovaním, ale aj oddeľovaním vložiek alebo iným poškodením vložiek pneumatík. Nadmerné nahustenie zvyšuje tvrdosť pneumatiky a znižuje odolnosť voči nárazom, čo vedie k poškodeniu vložiek pneumatiky.

Pokyny na montáž a demontáž
Montáž a demontáž pneumatík môže byť nebezpečná a mal by ju vykonávať len vyškolený a kvalifikovaný personál s použitím správneho náradia a pracovných postupov. Nedodržanie týchto postupov môže mať za následok, že pneumatika nebude správne pripevnená na ráfik a následne dôjde k jej zničeniu výbušnou silou, čo môže mať za následok vážne zranenie alebo smrť.Uistite sa, že ráfik, pneumatika a duša sú kompatibilné. Skontrolujte, či je pneumatika vhodná pre zariadenie/stroj. Používajte len ráfiky odporúčané alebo schválené výrobcom pneumatík. Vždy používajte len správne špeciálne vybavenie a náradie.Ráfik musí byť čistý a v perfektnom stave (nepoškodený atď.), v prípade potreby ho očistite brúsnym papierom. V žiadnom prípade nemontujte pneumatiky na ráfiky, ktoré sú prasknuté, vážne deformované, majú stopy po opravách zváraním a pod.Dôkladne skontrolujte vnútornú aj vonkajšiu stranu pneumatiky, aby ste zistili akékoľvek poškodenie. Ak rozsah poškodenia neumožňuje opravu, pneumatika by sa mala znehodnotiť.Pri montáži s dušou vždy použite správnu novú dušu a vložku pre daný rozmer. Pri montáži bezdušových pneumatík na bezdušové ráfiky vždy používajte nový bezdušový ventil.Pred montážou namažte ráfik a pätku. Používajte len vhodné mazivo, ktoré pneumatiku nezničí (nikdy nepoužívajte mazivá na báze silikónu alebo benzínu).Odporúča sa vertikálna montáž. V prípade horizontálnej montáže je nevyhnutné skontrolovať, či je spodná lišta správne usadená. Nasaďte plášť na ráfik oproti otvoru ventilu (dodržujte smer otáčania vyznačený šípkami). Pomocou montážnej páky postupne nasuňte prvú pätku na ráfik. Potom do ráfika vložte mierne nafúknutú dušu, dostatočne ošetrenú protišmykovým spojom (ak je namontovaný). Ventil umiestnite a zľahka ho zaistite poistným krúžkom. Vložte druhú pätku a postupujte tak, aby ste skončili pri ventile.Aby ste správne usadili a vycentrovali plášť, odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pomaly nafúknite a skontrolujte, či je pätka plášťa správne usadená. Uistite sa, že pätka plášťa nezovrela vnútornú rúrku.Počas nafukovania udržujte bezpečnú vzdialenosť, vždy používajte bezpečnostnú klietku, najlepšie pripevnenú k stene alebo bezpečnostnú reťaz. Počas merania tlaku dbajte na to, aby sa žiadna časť vášho tela nenachádzala v možnej trajektórii vnútorných častí ventilu alebo jeho viečka. Odporúča sa použiť vhodné zariadenie na obmedzenie tlaku nafúknutia. Použite filter a odvlhčovač stlačeného vzduchu potrebný na odstránenie vlhkosti a prachu.Ak nožičky nie sú správne usadené, vypustite vzduch, znovu ho stlačte a nafúknite. Túto operáciu opakujte, kým nie sú nožičky správne usadené. Ak boli všetky predchádzajúce operácie vykonané správne, nasaďte vnútornú vložku ventilu. Nafúknite pneumatiku podľa zaťaženia Dbajte na to, aby sa ventil nedotýkal ráfika, brzdových bubnov alebo iných mechanických častí. Demontáž Nikdy sa nepokúšajte odstrániť pätku nahustenej pneumatiky.Vždy odstráňte vnútornú vložku ventilu. Pred demontážou skontrolujte, či je pneumatika úplne bez vzduchu. Nikdy nepoužívajte nástroje, ktoré by mohli poškodiť ráfik alebo pätky pneumatiky.
Ozvite sa nám, poradíme vám...
Václav Jůzek
Václav Jůzek
Milovník motoriek a špecialista podpory
+420 603 811 714
infomoto@mefo.cz
arrow1 arrow1